Kuzeyinannesiiiii yüz üstü durmama durumu gücü yetmediği için değil etrafa hakim olamadığı içindir muhtemelen. Gücü yetmiyor olsa dönemez, desteksiz oturamazdı. Oturma dönmenin devamıdır. Adına bakma meselesine gelince çoğu araştırma anne babalarının adlarını öğrenebildiniz bu ayda gösterse de bebeğin adına tepki vermeme konusunun endişe yaratabileceği durumun ancak 1 yaş civarında olacağını söylüyor. Şu an bakım vereni iyice tanır. Sizin sesinizle sakinleşir, Güler karşılık verir. Her bebeğin gelişimi farklıdır. Ama hali hazırda bebeğinizin davranışları normal seyrinde ama çok endişeniz varsa İnstagramda bebek fizyoterapistler var gönderilerine yprum olarak sorun.