Bebegim dün 6 aylık oldu tam ve yüzüstü durmayı asla sevmiyor kafasını kaldırıyor fakat hemen aglıyor sıkılıyor. Kendi sırtüstü pozisyondan yüz üstü dönüyor fakat geri dönemiyor. Desteksiz oturuyor ama yaklaşık 10 gündür hatta. Adına seslenince oyuncagı ile ilgilenirken bazen bakmadığı oluyor ama cogunluk bakıyor. Sesin geldigi yöne zaten 2. Ayından beri bakıyor. Oyuncakları ile oynaması gülmesi ve ce ee oyununu yapması fln normal ama bu yüzüstü durma ve arada ismine bakmaması tedirgin ediyor normal mi sizce?