Yesimgulcakir Donkishot yok canım eski evde çok aman aman değil yıllar önce gırmiştim girişin bi alt katıydı önden Bodrum gıbı arkadan giriş kat gibiydi sanırım
Donkishot Yesimgulcakir suan otrdugum ev eski surekli sorun cikariyo oyuzden yeni ev bakiyorum inaallah bulurum
Yesimgulcakir Donkishot o dediğim evde şuan kiralık bildiğim kadarıyla ama dediğim gibi eskiydi hatırladığım kadarıyla ama konusyım istersen gidin bi bakın canım