Donkishot meraba hanimlar gaziosmanpasada tramvaya yakin yerde yeni mahalle fevzicakmak mahallesinde veya barbaros hayrettin paza hurriyet mahallesi bolgelerinde kiralik ev ariyorum 5 10 snelik falan sahibinden comdan baktim ama evler eski bilen varsa yazabilirmi
Donkishot Denizmelisa ara ara bulamiyorum simdiki oturdugum yer ici guzel ama ev eski yeni ev istiyorum ama kiralar cok fena arastiriyorum bakalim siz nerde oturuyosunuz
Denizmelisa Donkishot bende Eyüp silahtarağa da oturuyorum. Yine buralardan bakıyorum 1.500 den aşağı yok zaten. Benim oturduğum ev yeni kirasıda ucuz ama okullar kapanınca ev sahibi kendisi taşınacak.
Donkishot Denizmelisa hmm gaziosmanpasanin icindenmi bakiyosunuz buralarda 1500 de mn asagi var cogu eski