HypnoticPoison ben Aralık ayında zorunlu kürtaj oldum, o gün ve gece emzirmeyeceksin dediler, babannesinde kaldı gece, saatlerce meme diye ağlamış yavrum, sabah ben uyandığımda uyuyordu çünkü sabaha kadar ağlamış sonunda yorgunluktan uyuyakalmış 😢 yanına gider gitmez deli gibi ağladı, iki üç gün boyunca dibinden ayrılmadı yine giderim diye korkusundan 😥 ayrıca ramazan başlamadan iki hafta kadar önce Çanakkale’ye annemin yanına gittim, bir hafta kalıcaktım ama kızım ortalığı yıktı, evini, babasını özledi görüntülü aramada telefonu elimden aldı ve yere ters bir şekilde koydu itti babasını görmek bile istemedi krizlere girdi, babası 3 gün sonra geri geldi bizi almaya, babasına bir sarılışı var ki anlatamam, şimdi de hala babasını tuvalet kapısında bekliyor, balkona çıkınca peşinden koşuyor vs vs. Ben bu yavruyu bizden öyle bir hafta falan ayıramam ki 🤷 çok aşırı duygusal bir çocuk, sadece memeden kestim ama bütün gün çok fazla sarılıyorum, seviyorum sevdiğimi anlatıyorum, gündüzü atlatıyoruz çok şükür, gece biraz zorluyor onu da atlatıcak inşallah 🙏🙏🤲