Yaaa benim de öyleydi. Hele ki ilk 4 ay. Normalde asla böyle bir durum yaşamamıştım. Hep de bakarım kendime banyo olsun koltuk altı spreyi olsun kullanırım. Eşim bir gün dedi ki git banyo yap istiyorsan ter kokuyorsun dedi. Benim öyle zoruma gitti ki anlatamam. Kaldı ki duştan çıkıp sprey sıkmıştım. Eşim normalde 9 yıldır bu şekil birşeyle karşılaşmamıştı benle. Bir zoruma gitti bir ağladım anlatamam. Hem ilk doğumum da değildi. Oğlumda bu şekil birşey yaşamamıştım. Ama kızımda oldu. Ama geçiyor merak etme