Özür dileyerek paylaşıyorum.
Gebelik sonrası ter kokusu ve terleme miktarı baya arttı.
Hergun çok zor şartlar da duşa giriyorum yani bebeğim hiç durmayan bir bebek ama buna rağmen kaşla göz arasında duş almaya çalışıyorum . Kendimi çok rahatsız hissediyorum o derece zorluyo bu durum beni. Yaşayan var mı ? Geçici bir durum mu? Çözümü var mı?