1anne1bebe Merhaba güzel anneler. Hayırlı Cumalar . Rabbim dualarınızı oruçlarınızı ibadetlerinizi kabul etsin . Ne yapıyorsunuz ? Nasılsınız ? Nasıl gidiyor oruç ? Bugün ki iftar yemeği postunu da ben açayım neler pişiyor evinizde ?
MiracAlpinveUmutunAnnesi 1anne1bebe Bugun güzel gidiyo eşim 3 gün evde ince temizliğime giriştim🤗 Dünden yemeklerim var bugun
EmineYilmaz 1anne1bebe iyi gidiyor canım oruç. Çok şükür bu sene çok zorlanmıyorum . Akşam ne yemek yapıcam hiçbir fikrim yok😒
Zelisblt 1anne1bebe merhaba canım bugün oruç beni çok zorluyor 😒, idare edicz inşalh akşam da dün tavuk haşlama yapmıştım birzcık kalmış bi makarna salata mercimek yapcm gene 😊
Cheddar 1anne1bebe muayyen günümdeyim o yüzden oruçlu değilim 😊 akşama ıspanak çorbası, haşlama yemeği bi de şehriyeli bulgur pilavı yapıcam
1anne1bebe EmineYilmaz çok şükür ne güzel kuzum @1sare1ervaa kolay gelsin canım Yazan olunca alırsınız fikir
1sare1ervaa Bugün çok acıktım ne hikmetse, kızım 2 yaş sendromunda bi ağlama krizini yeni atlattık annem bahçeye götürdü. Bende temizlik yapıyorum ama yemek konusunda benimde bi fikrim yok 🙂
1anne1bebe Zelisblt eline sağlık afiyet olsun yaa hiç sorma beni de dün çok zorladı ince temizliğe başladım bacağım belim kopmuştu sahura da kalkamadım yorgunluktan eşim de işteydi oğlum hiç durmadı akşam 6 da bitti Allah’tan yemek vardı da uğraşmadım
1anne1bebe Cheddar afiyet olsun eline sağlık ben oruç başlamadan 2 gün önce muayyen güne geçtim 8 gün sürdü bitmesi pazartesi den beri tutuyorum
1anne1bebe Mynameisugu hemen hemen aynıymış menüler bende sebzeli et kavurma bulgur pilavı patates püresi salata belki de tatlı aa perde tatlısı nasıl bişe ilk defa duyuyorum canım
Mynameisugu 1anne1bebe çok güzel menun afiyet olsun canım perde tatlisida baklava yığmasından oluyor değişik ama güzel bir tatlı canım nefis yemek tariflerinden bak istersen dene burdan anlatsamda anlamazsın görmen lazım canim:)
1anne1bebe Cheddar hiç deme Nur’cum uyuyamıyoruz da Allah’tan şansımıza havalar güzel çok sıcak olsa dayanamazdık
1anne1bebe Eesay @annesinin_kizi ooo menülerin güzelliği karnı yarık ve tavuğun her türlüsüne bayılırım iyi yapmışsın babası baksın biraz benim eşimde sabah işten geldi yatıyor oğlumu uyuttum kendi hala yatıyor 😅
annesinin_kizi 1anne1bebe merhaba canım 🥰 Eşim 3 gün evde kızı bıraktım babasına odaya dinlenmeye geldim 😴😴 Menü de Herle çorbası (dünden) Karnı yarık Pirinç pilavı Çiğ köfte (eşim yapıcak) Salata Kola Bugünlük böyle