Annekizz bizdede ayni muhabbet var şükür yeni atlattik. Yaptiklarima gelince de. Once ne kadar sütüm var diye kontrol ettim. Emzirmedigim taktirde 60 cc sut cikiyordu. İlk ay 30 ikinci ay 60 cc mama takviyesi verdim. Her ogunde ilk once emzirdim sonra mama verdim. Mamayi 3 saatte bir vermis oldum yani. Güneş olayina gelincede salonumun caminin önünde uyuttum perdeyi actim. Hava soguk disari cikamiyoruz bununla yetindim. İnanin geciyor dert etmeyin. Anne sütü sariligi denirmis buna doktorumuz öle dedi. Hatta bizim doktorumuz en son test yaptiginda sariligi 15 di. Sonrasinda hic test yapmadi gereksiz yere cani acimasin elbet geçecek diye. Dedigide oldu. Mama takviyesi konusunda isterseniz doktora danisin belki daha fazla vermen gerekebilir. Tabi oncesindede kendi sütünü kontrol et. Gecmisler olsun kuzucuga 🥰