Kızlar bi çok postta söylemişimdir göreniniz vardır çok postta açtım ama artık korkmaya başladım 3 aylık olucak 10 gün sonra hala sarı hala sarı geçmiyor beyaz ışık altında yatıyorum hergün, şekerli su verdim, başına sarı koydum, sürekli emiyor saat başı emiyor gece haricinde çok uyuyan bi bebekte değil değerimizde düşmüyor ki 1 aylıktan beri seviye 10-9 arası cidden korkmaya başladım artık hastaneye yatıramam dedi artık büyük dedi sadece takip edicez dedi napıcaz bilmiyorum gerçekten korkuyorum sosyal medyada bi olay gördüm ve baya etkilendim