ArzuKBayram limonla, sirkeyle,yoğurtla sütü kestirip yapılan peynirin sütten hiç bi farkı yok malesef. Bebeklere de önerilmiyo. Çünkü herhangi bir fermantasyon işlemi gerçekleşmiyo yani peynir, hala süt formunu koruyor. Fermantasyon işlemi için maya kullanmak lazım. Daha önce de yazmıştım instagramdan hastalanmayan bebek sayfasına bakarsanız orda detaylı anlatılıyo