ArzuKBayram sütü iyice ısıtıyorum, içine 1-2 kaşık yoğurt katıyorum, 1-2 kaşık da dogal sirke (isterseniz limon da sıkabilirsiniz sirke yerine), o şekilde kaynayınca kesiliyor zaten. Onu da tülbentle süzüyorüm iyice sıkarak, dolapta bekletiyorum o şekilde, sabah kesip yediriyorum 🥰
Suyu da peynir altı suyu, çorbalarına vs katıyorum.