Fyza benm oglm dogdugndan beri öyleydi 12 de de uyutsam 6 da kalkıyordu bende aksam 8 de uyutuyordum zamanla iler aldı bu saati 14 aylıkken felan su an 8 bazen cok gev yatarsa 9 da kalkıyor ama keske erken kalksa diyorm onunla bende erken kalkıyordum smdi tembelleştim sanki günüm bitiyor gibi geliyor ☺️