Fyza canım uyanmadan önce örneğin gece 4 gibi emziriyorsan emzir yoksa mama ver belki axıkrığı için uyanıyosur . Bir de uyandığında tekrar uyutmaya çalış. Evet belki biraz zor uyur ama zamanla alışır. Ben bu şekilde yaptım. Benimki 5:30 s kalkıyodu. Şimdi 7 de