Eliffffffffffff Sütümü sağarak veriyorum. Yağlar en üste çıktığı için doyurucu olup olmadığının farkındayım. Son zamanlarda yağlar çok ince bi tabaka. Neredeyse hiç yok gibi. Sütün rengi de bembeyaz. Dün tartıldı. Gerçekten de sadece 400 gr almış. Sütümü nasıl daha besleyici yapabilirim?
Eeisitan Eliffffffffffff kuru incir dut erik üzüm gibi kuru meyveler hurma ceviz her gün tüketmelisiniz ara öğün olarak bebeğinizin gaz problemi yoksa fındık badem de yemeniz faydalıdır bunun dışında hergün protein de almalısınız beni bildiklerim bu kadar 😊
Sleepwalker Eliffffffffffff Zeytin ye sabah bir küçük tabak ye nasıl yağlanır ben yiyorum gorumcemin de aynıydı su gibiydi zeytin yiye yiye yaglandirdi sütünü
Eliffffffffffff Eeisitan bu dediklerinizden kırmızı eti, incir ve kayısıyı her gün tüketirim mutlaka. Hurma da her gün olmasa da sıklıkla yerim. Fındık, badem pek yemiyorum. Tavuk eti de bol tüketirim. Yeterli olmuyor demek ki
Eeisitan Eliffffffffffff olabilir benimde sütüm yeterli gelmiyor ne yapsam artıramadım mama takviyesi yapıyorum günde 2-3 kez demekki bünyemizle de alakalı bir durum
Deletedmom5284 Eliffffffffffff Faydasını göreceksin, balıkta aynı şekilde, balık sürekli pişiremez insan ama balık yağı kullan sana da iyi gelir doktor verir canım
Eliffffffffffff Deletedmom5284 promega balık yağı kullanıyordum hamileyken. Sonra bıraktım yapış yapış oluyor diye. Tekrardan başlayayım
Kustuyu95 Eliffffffffffff ben burda okumuştum 2 saate bir emzirin sütünüz yağlanır hem yazıyodu bebekle ilgili bilgi verilen bölümde her ne kadar doğru bilmiyorum araştırın isterseniz
Eliffffffffffff Kustuyu95 yani ben eözirmiyorum ama 2,3 saatte bir sağarım. Yine de yağ çok ince görünüyor
Angel124 Helva sütlaç ve sokgarın bira mayası ve b12 içeren takviyesini iç benim bebeğim üst sınırda ilerliyo ve bol su incir hoşafı bunlar bana iyi geldi