Noblemom Bende üç aylık yaptırdım sünnetten spmra hemen karton bardak koydular kucağımda emdi uyudu e fitilde verdiler hiç korkma çok çabuk iyileşiyor geçmiş olsun🥰
metehnn busrasilra14 bizimki bardak kullanmıyo herkezin doktoru farklı tabi biz hiç bardak filan koymadık toz aldırdı bize üç gün onu döktük kapattık 3.günden sonra antibiyotiklii kreme geçtik
Seraysarp busrasilra14 yok yok korkma alıyorsun zaten daha çok kucağında durmak isteyecektir bebeğin kendini güvende hissedebilmek için zaten 2 güne geçiyor bile 🤗