Emzirebilirsiniz hiç sorun olmaz ama tabii değmesi riskine girmemek için ilk günler yatarak emzirin yine de, canı yanmasın. İçiniz de rahat eder.
bizim dr köpük bardaga gerek yok demişti ama ben koydum kesip, hafif yükseklik bırakmak yetelri oluyor. Çok rahat ettik değecek canı yanacak korkumuz olmadı en azından.
Anestezi geçince ve ilk çişte çok ağlıyorlar maalesef ama sonra geçiyor merak etmeyin.