Busramaden Omerinannesi06 7 aylık kocaman olmus o benım oglum 2ay 15 gunluk daha bır aylık olmadan oyle uyumaya basladı ve ınanılmaz rahat uyuyo gaz sorununu cok hafıflettı reflu yatagında yattıgı ıcın de bogulma tehlıkesı yok kafasını da cok rahat saga sola cevırıyo (siz linclemeden soylıyım dr muayenesınden sonra boyle yatmaya basladı kendı kafamıza gore degıl) sırt ustu alsa uyumuyodu uyutamıyoduk suannda gece 5- 6 saate kadar uyuyo tabı kontrol edıyoruz gece
Busramaden YoldasYilmaz acayıp rahat edıyolar hemde gaz sorununa cok ıyı gelıyo benımkıde oyle asla sırt ustu uyumaz
Bugrababy Omerinannesi06 benim oğlumda hep yüzüstü yatıyor yastık hiç koymuyorum boğulur diye Allah korusun. Döne döne uyuyor çok hoş 😂😂
Eylul270520 Benim kızımda yüzüstü uyuyor 11 aylık hep öyle yüzüstü yatagın içinde toplanır bir tarafa şunu farkettim yüzüstü yatınca gece çok az uyanıyor daha uzun süre uyuyor o yüzden hiç dokunmayın sizde uyusun😀
Omerinannesi06 Pinar_kb yaa bende boğulur diye çocuğun başında nöbet bekliyordum iyi oldu yazdığım için rahatladı 😂☺️☺️
Aysenurmiran Omerinannesi06 bişey olmaz benim oğlum doğduğundan beri öle uyudu hep doktorumuz uyusun bırak demişti şükür bi sorun yaşamadık
Aygldgnc Omerinannesi06 benim bebeğim doğdu en fazla 1 ay sırt üstü yatırdım. Sürekli uyandırıyordu kendini 1 gün yüz üstü yatırdım ve öle uzun uyudu tabiki ilk zamanlar sürekli kontrol ediyordum ama kafasını çevirmeye başladığından itibaren kontrol etmeyi bıraktım hala yüz üstü yatar ve çok rahat uyur sizin bebeğiniz zaten büyümüş maşallah hiç korkmayın tabiki arada kontrol şart 🥰
bossbabysmom Omerinannesi06 yok hic kendi istedigi gibi yatıyordu bazen başnı okadar gömüyordu ki ne ile nefes aldıgını düsünüyordum😁