Tatlican Nilmerih 23 nisan neşe doluyor insan🤗🤗🤗kızımi süsleyip bayrak ile fotograf cektim cok mutlu oluyor gecen yilda yaptık
Nilmerih Tatlican bende 9. Ay çekim konseptini bayraklarla yapmayı düşünüyorum 🇹🇷❤️😍 tatlı bi hatıra iyi de denk geldi zamanlaması 🥳
Cancansmom Organikumos bunu gorunce dümdüz okunamiyo ki😃 hem tonlayarak hem kafami saga sola sallayarak okudum😁
iremyy Nilmerih 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’mız kutlu olsun.Ey büyük Atatürk ! Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğime and içerim.❤ YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞA ADIN YAZILACAK MÜCEVHER TAŞA.🇹🇷
Bebekcik2406 Nilmerih inşallah duyarsınız zaman o kadar hızlı geçiyorki 9 yaşında kızım oysa bebekliği hala gözümün önünde