Nilmerih Ulu önderimizin Atatürk’ümüzün dünya çocuklarına armağan ettiği bu güzel bayramı burada kutlamak istedim. Çocuklarımızın bayramı kutlu olsun canım anneler. İnşallah evlatlarımıza atamızın bizlere bıraktığı gibi bir ülke , bir dünya bırakabiliriz.. 🇹🇷 Benim halâ umudum var…❤️🇹🇷🇹🇷
mariecurie20 Nilmerih yaşasın 23 Nisan ❤️ Çocukluğumdan beri hep heyecanlanmışımdır 23 Nisan geliyor diye. Teşekkürler büyük Atatürk.
Bebekcik2406 Nilmerih tüm çocuklarımızın bayramı kutlu olsun, kızımın söylediği şarkıdan bir kesit “Atamızın izinde, Ya İstiklal Ya ölüm, seni yaşatacağız CUMHURİYET, vermeyiz hiç kimseye ödün.”🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Bebekcik2406 Nilmerih inşallah duyarsınız zaman o kadar hızlı geçiyorki 9 yaşında kızım oysa bebekliği hala gözümün önünde
nurelem Nilmerih ayy gerçekten içim kıpır kıpır güzelce giydirip birşeyler yapacağım güzel bir anı kalsın inşaallah coşkuyla kutlayacagımız günler de gelir🌸🌸🌸🌸
Organikumos Nilmerih Sanki ber tarafta var bir düğün çünkü en şerefli en mutlu gün 😊 Bugün 23 NİSAN hep neşeyle doluyoooor insaan 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Bunu içimden ilkokulda bahçe sırasında söylediğimiz gibi tonlayarak yazdım resmen sonunda da bütün okul alkışladığımız gibi alkışlamak geldi içimden. 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Cancansmom Organikumos bunu gorunce dümdüz okunamiyo ki😃 hem tonlayarak hem kafami saga sola sallayarak okudum😁