Nurer canım düzeltilmiş olarak bakmak lazım daha yapacak merak etmeyin benim oğlumda 36 haftalık doğdu o da yamaZdı o aylarda ama sonra bianda herşeyi yaptı 5 ay cıvarı 😊 şuan 8 aylık düzeltilmiş 7 deteksiz oturuyor 6 ayından beri geri geri sürünüyor gel gel yapar bababba dadada der. Hani maviş (kuşumuz) dediğimde ona bakar bu gelişmeleri bianda yaptı 😄 endişeni anlıyorum ama cok hızlılar 🥰