35+4′de doğum yaptım ben de şuan 9+21 günlük. Zor zamanlardan geçtik, hastaneden kucağı boş çıktık, lohusalık nazı niyazı nedir bilmedik ama olsundu sonu çok güzel oldu. O sancılı bekleyiş yerini muhteşem bir kavuşmaya bıraktı. İyi ki anneyim, iyi ki evladım, oğlum var. Bin şükür, çok şükür veren rabbe 🤲🏻