Miracimmm bende de oluyor içimden fış diye kayıp gittiğini hissediyorum baktıgımda bildiğin su hiç idrar lekesi gibi degil bu dogumdan sonra olmaya başladı ki doktora sordıgumda gecşeme olmuş olabilir sıksık kendini sık bırak egzersiz yap demişti sıkılaşsın demişti 😣😣😣