Mom0363 Aile hekimimiz karantina da olduğum süreçte, üç kere aradı… Aramadığı günlerde de whatsap dan mesaj attı. 1 kez de ilçe sağlıktan aradılar. Çok ilgililerdi.
lilyaninannesi CatBoy siz pozitifmiş gibi hareket edin, ki muhtemelen pozitif…. maskeyle yaklaşsın çocuğunuza. Yani ilka test yapılmaya gerek yok bence şikayeti varsa pozitiftir sonuçta, gönül koymayın
CatBoy lilyaninannesi tedbirimizi alıyoruz elbette maskeyle dolaşıyoruz ve sürekli elimizde dezenfektan. Pozitifse ilaç tedavisi alsın durumu ağırlaşmadan. Ben ilaç tedavisiyle çok hafif geçirdim çok şükür 7. Günüm bitiyor.
Denizarass CatBoy öncelikle geçmiş olsun. 2 hafta önce eşim pozitif, ben negatif çıktık. İkimizin de aile hekimi farklı. Benim doktorum sürekli aradı ama eşiminki hiç aramadı. İl sağlıktan da sürekli kontrol ettiler.
CatBoy Denizarass Çok teşekkür ederim. İlgili yerlere mutlaka şikayet edeceğim. Aramadiklari için değil, sorunumuz olduğu halde ulaşamadığımız için.
CatBoy GoGirl Evet ilçe sağlığın numarasını verdiler ama çalıyor açmıyorlar telefonu, çoğunlukla meşgul çalıyor.
CatBoy GizemHazal Ambulans çağıracak kadar ağır değil durumu çok şükür. Halsizlik, eklem ağrıları, öksürük başladı. Acil hastalar vardır mutlaka onların hakkına girmek istemem
GizemHazal CatBoy eşimin öksürükle başladı canım ama şuan hastahanede hava takıyorlar öyle küçük düşünmeyin
Nrnfth CatBoy Aile hekimim hergün bilgi aldi ya aradi ya mesaj atti test yapildigi gün hemen aradi hafta sonu olmasina ragmen onun disinda temasli olduğumuz icin aradilar filyasyon ekibi su gün gelcek diye bilgi verdiler durumumuz soruldu
MiraysMutti CatBoy benim 1 hafta oldu atlatalı, ben Tekirdağmerkezde yaşıyorum sagolshnlar 2 3 günde 1 aradılar, devlet hastanesinden de bi jac kez arandim durumumu merak ettiler
GizemHazal CatBoy inşallah canım sağol sakın bişey olmaz demeyin önleminizi alın en kısa zamanda iyileşirsiniz inşallah 🙏🏻
Yorgunanne07 CatBoy kızım temasliydi öğretmeninden sukurnbisi olmadı ama 2 hafta.kontrole geldiler günde 3 kez bir kere aradinaile hekimi bi değişiklik farkederseniz ulaşın dedi birdaha aramadi
CatBoy Yorgunanne07 bizde ulaşamıyoruz işte. Doktorun hemşiresi çok iyi aşılarıyla ilgileniyor oğlumun. Doktoru değiştiririm yoksa o zaman hemsiremiz de değişecek o yüzden değiştiremiyorum.