CatBoy Ben korona olmadım ama pozitifliyle temaslı olduğum için karantinada kaldım. Sağlık ocağındaki doktorda aradı, ilçe sağlık müdürlüğündende aradılar. Ama sadece 1 kere öyle hergün arama durumu olmadı. Hatta ben il sağlığı aradım, ben evden çıkamıyorum siz gelin bana test yapın pozitif oldum mu diye ama kimseye ulaşamadım🤷🏻♀️