Uygarpinar yavrukussss antibiyotık 24 saat içinde etkisini yavaştan gösteriyor bizde de böyle oldu sonra öksürük başladı inş sizde olmaz
ames27 yavrukussss heralde dişti. Çok şükür ateşimiz kalmadı iyiyiz ama takıntı haline geldi sanırım sürekli ateşini ölçüyorum 😬. İnşAllah tüm bebeklerinde ateşi düşer anneler rahatlar
Bulut54 @yavrukussss dün gece sarımsak limon soğan hiç bir işe yaramadı :( sabah 39.2 ateşle tekrar doktora gittik. Boğazlarında kızarıklık varmış , yeni ilaçlar yazdı. Şimdi çok şükür daha iyiyiz
yavrukussss Bulut54 ah yavrum bizimde aynı doktor antibiyotik verdi anca öyle iyileşmeye başladık salgın heralde bizimde boğazlar kızarmış bizimde 39 bucuga kadar çıktı 🥴