@yavrukussss Teşekkürler 🌿 ben de 2 diş sarımsağı önce rendeledim , sonra çatalla ezdim, limonla birlikte sürdüm, Ya Şafi Ya Allah 🤲🏻 ancak parça parçaydı sarımsak hepsi ayağında kalmadı, bebeğim ağladı, dönmeye çalıştı falan döküldü birazı. Sonra çorap geçirdim