Furug ayrı yatiyomussnz zaten eşinle cnm bence en iyisi odasını ayırman olmuş bebeğinin biz hic ayri kalmadk sadece 3 gün salonda sezaryenliyken yattm onda bile sanki değişik oluyo insan ayni yatak da yatmak lazım bizim bazen aramıza yatiyo ozaman bile insan sarılmayı ozluyo 😂