Selam kizlar 20 ayligiz uyku problemimiz hic yoktu..biberonu veriyordum uyuyordu ayni oda da besiginde yatiyordu yanimda.. bugun ikeadan yatagini aldik uzayabilenlerden..yatirdim sutunu verdim ici fıtıfıtı kalkti geldi.tam 3kez odaya gittik..cok zor daldı….
gece bazen uyaniyordu sesimi duyunca uyuyordu ama genelde odaya girmemle hissedip uyanirdi..nasil olacak cok merak ediyorum..zor alisiyorlar mi?
Bir dee eskiden besikten cikamiyodu simdi inip inip gelmez mi yaaa nasil olacak bilmiyorum:) 1 saat falan yaninda durdum odadan cikarken hala anneee dedi kizim burdayim dedim ve odadan ciktim 🤭🤣 uyudu suan…tecrubelerinizi bekleriz 🙏