Mom356 belli bir aya kadar kullanabilirsiniz. Ben park beşik aldım. 7ay yatmadı. 7aydan snra yatmaya başladı. Her şeyi geçtim. Kanepelre dikelme dönemlerinde çok düşüyordu. Odafa bırakıp wcye, mutfağa dahi gidemiyordum düşecek diye. Böyle zamanlarda park beşiğin içine koydum rahst rahst işimi yaptım. Hala da kullanırım. Uzun kullanım için park beşikle daha iyi