Mom356 Bu beşiği kullanan var mı aranızda malum kızım hamakta uyuyordu kırıldı bunu oğluma almayı düşünüyorum
elifhanimm Mom356 Ben de var gülüm ama 5 aylık sığmıyor neredeyse önümüzdeki ay odasıma geçireceğim ona göre al derim
1prens1prensesannesii elifhanimm bende bunu kullandım çok memnun kaldım heeyere çekip götürüyordum mutfağa odalara vs. Ailem gurbette onlara giderken felan hemen söküp götürüyorduk😂
Kk41 elifhanimm Bizde de var çok rahat ettim 2 aylıkken almıştık . 6 aylık oldu artık sığmamaya başladı. Gayer kullanışlı. Portatif bişey
elifhanimm 1prens1prensesannesii gerçekten öyle ama bend e severek kullandım son son da kullanıyorum büyüdü artıkın😇
SevgiliOglum Mom356 bunun elektriklisinş kullanmışdım çok memnun kaldım si olursa diye sakladım kaldırdım Memlekete bile gitsem götürdüm oda dan odaya taşıdım gayet rahat Sallamaya alışık ona göre uyuyorsa elektirkli olan hayat kurtarır 🌺
Mom356 SevgiliOglum elektrikli olanlar bütçemi biraz zorluyorda yoksa bende isterim ama mecbur bunu alıcam🥰 teşekkür ederim
Mom82902 Mom356 Canım park yatak al bence almışken bı daha değiştirme diye park yatak 4 5 yaşına kadar da kullanılabiliyor 2 kademeli oluyor 7 ayından sonra alt kademeye geçiliyor çok büyük rahatlık
Tatlisannedilekk Mom356 aynısını kullanıyorum 6buçuk aydır aşırı memnunum, üstelik her yere taşınabiliyor. Alt bölmesine de bez ıslak mendil falan koyuyorum çok kullanışlı