YeldaKuzey bett12 Allah razı olsun🙏 İşaret parmagının tırnagı biraz uzun kalmıs sanırım uykuda gözü kaşındı o sıra çizmiş
YeldaKuzey Egemen26 Varlıgınızı dualarınızı okadar cok hissettim ki Allah hepinizden razı olsn🙏 tanımadan , görmeden güzel yüreginizle ettiginiz dualarınızla dha iyi olacak oğlum insallah
YeldaKuzey Mom987 Çok teşekkür ederim 🙏 sürekli gözü kaşınıyordu damla kullanıyorduk uykuluyken sabaha karsı kaşırken tırnagı ile çizmiş
ikizbabymom YeldaKuzey yaa şükürler olsun o kadar sevindim ki yemin ederim içime su serpildi kuzeyi görünce rabbim bi daha yaşatmasın❤