Çalıştığım hastanede covid yoğun bakım 3 ay öncesinde 2 iken şu an 10 civarı ve hepsi full dolu. Hatta yenileri açılmaya başlandı. Durum çok ciddi acilen aşılama hızlandırılmalı ve malesef yaş ortalaması 40 a kadar düştü aşılamanın faydası buradan belli oluyor zaten.