minelium Gercekten haberlerde görüldüğü kadar yüksek mi? Orda yaşayanlar biraz bildirir misiniz şu an durumlar nasıl. Medya da göründüğüyle insanların deneyimleri farklı oluyor. Sizlerden bilmek isterim. Bu yaz gelmeyi düşünüyoruz ama bir yandanda korkuyorum. ☹️
Masalll06 minelium yerinizde olsam adım atmam o derece berbat burada durumlar. Adamlar covid hâla işe çağırıyorlar dışarı da gezenin yarısından fazlası covid ama takmıyor…
iremyy minelium Yerinizde olsam gelmem.Vakalar gerçekten çok yüksek.Kapanma gelecek vs. deniliyor, yasaklarda var ama asla yeterli değil.Bir kere Turizm sezonu geliyor turizm uğruna yasakta kalmayacak, kapanmada.
Masalll06 minelium karantina mı oda ne 😅 yasaklarda bile millet dışarıda öyle saldılar. En basitinden eniştem şuan covid eşi de çocuğu da aynı şekilde ama testi negatif çıktığı için işe çağrıldı ve çalışıyor şuan temas eden insanların Allah yardımcısı olsnn 🤷🏻♀️
2lokummannesiii iremyy açacaklar zaten artık her yeri öyle ya da böyle kime ne olursa olsun durumuna geldik lanet bir şey. Dış ülkeler de bitti biz hala başka ülkeden gelenleri alıyoruz. Maalesef insanımız acayip cahil. Şuan kontrol yok diye virüslü olanlar bile geziyormuş.
Mucizemsinsenn minelium bence gelmeyin kesinlikle . Bir de şimdi şey oldu milletimizde o kadar çok kişi de duydum ki tabiki sonradan aynı şu cümle benimde tat koku kaybim gitti daha yeni ueni geliyor eee gittin mi teste yok kocam kardeşim vs karantinaya girer diye gidemedim teste evde atlattim galiba. Yani insanlar artık korona olduklarının bile farkina varıyorlar biliyorlar ama sırf karantinaya girmemek için test yaptırmaya gitmiyorlar
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi minelium Ben o kadar yüksek olduğuna inanmıyorum, millet korksun aşı olsun diye yüksek gösteriyorlar.
minelium AyPerisiVeGokPrensininAnnesi o da aklıma geldi acaba aşı yüzünden mi böyle gösteriliyor diye
maggie AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bir gün pandemi mezarlığına gidip bir saat oturun bakın kaç tane cenaze geliyor
Masalll06 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi çevrenizde hasta olan yok mu? Zira benim 1 ay içinde covid geçirmeyen tanıdığım kalmadı diyecek kadar azda
Mom980 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Niye aşılamaya çalışsınlar ki insanları? Zaten aşı kısıtlı olduğu için bizlere bile sıra gelmiyor
minelium Masalll06 burda karantinaya girdiğin an devlet çalışanı seni kontrol ediyor evinde misin geziyor musun nerdesin diye zaten millet para cezası korkusundan da çıkmıyor
Dzeyy minelium buralar berbat bekle bence braz daha sabır valla tam kapanma olmazsa daha da yükselir bu vakalar hayır 2 gğn 3 gün diye kısıtlamadan ziyade 2 hafta bintam kapanma vrseler kimse çıkmasa dışarı hepsi biticek neden yapılmıyor aklım almıyo