Penco78- kesinlikle normal benimkide öyleydi hiç bir müdahale yaomamamizi söyledi dr. Ek gıdaya geçene kadar haftada bir yaptı. Sıkıntı yok yani anne sütünün pek posası kalan birşey olmadığını söyledi dr. Anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal fitile falan sakin bulaşma bence.