Benım kızımda 2.5 yasında 1 hafta oldu egıtğme başlayalı ılk günden çişi bikere de öğrendi anne çişim geldi diyor gidip yapıyoruz ama kaka olayı bir ıkı altına yaptı tuvaletıne yapmak ıstemedı sonra da korktumu noldu bilmiyorum kaka tutmaya başladı simdi😢 yoksa çiş olayı çok ıyı gidiyordu bu kaka tutma olayını yasayan var mı tuvalet eğitiminde