Merhaba kizim 32 aylik tuvalet egitimi vermeye basladim 2 gundur ama soylemiyor ben goturunce yapiyor o da arada dun kilot bez vardi 2 kere cis 1 kaka bezine yapti bugun sabah kalktigimizda bezi kuruydu tuvalete goturdum yapti cisini ama soylemiyor ben goturucem ancak oyle bezi falan cikardim ne yapmam lazim surekli goturmem mi gerekiyor kac dakika bir onerilerinizi alabilirmiyim