Bambamorhan Adamelis12 benn doktorumu arayıp sordum zaten dusuge sebeb olur kes hemen dedi ama malesef kesmek o kadar kolay degil özellikle geceleri
Adamelis12 Bambamorhan bende sağlık çalışanıyım ama hiç duymadım gerekli testler vs yapılmadıkça düşük riski olmadıkça emzirmeyi kes diyen bir doktor. Değişik .
Adamelis12 Bambamorhan bende 2. Ye hamileyim büyük kızım yeni yeni bıraktı emmeyi nerdeyse 14 aylık şuan 35 haftalıkta hamileyim sütüm kesildiği için kendi bıraktı bence başka bir doktora daha danışın düşük riskiniz vs yoksa
Prenses122 Adamelis12 bende şuan 11 haftalık hamileyim ve emziriyorum acaba ikinci gebeliğinizin cinsiyeti nedir 😬