Bambamorhan ilk oğlum çok zor bir bebek ve çocuktu hala daha uyumaz sabaha kadar onu sallarım , çok zor olduğu için ben çok zorlanmadım 2. Bir çocukla annem. Annem bana çok yakın bazen gündüzleri çağırıyorum minik olan uyurken yanında duruyır bekliyor bende büyüğü ile daha rahatça oynuyorum onun harici ikisinin de tüm bakımları bana ait