Ben de nodul var adem elmasi gibi erkeklerde olan cikinti gibi disaridanda belli oluyor ama ben cocuklugumdan beri vardi bu 3sene icinde ogrendim nodulum oldugunu hasimato tanisi kondu tsh t1t2 t3 degerlerim hep normal ciktigi icin ilac kullanmami gerektircek birsey yokmus biobsi de oldum kotu huylu degildi yalnizz… ben surekli yoruluyorum carpintim oluyor nefesim kesiliyor kilo alisim artti ve ben asirir asiri sinirleniyorum agresifim bunlar bundansa cok kotuyum ameliyat olmayi bile dusunuyorum sizde bu tarz seyler var mi