Papatyal bende var hatta sülalemde var ☺️ Hiç korkacağın bişi değil. Babam halam kardeşim ameliyat olup troit beziyle birlikte komple aldırdılar ömür boyu kullancakları bi ilaca başladılar. Düzenli kontrol edilip dozu arttırılıp azaltılabiliyor. Bnde daha ameliyat olmadım doktor mümkn olduğunca sende dursunlar dedi henüz değerlerimi de etkilemediği için ilaç kullanmıyrm. Tek sıkıntısı 6ayda bir kontrole gitmek. Ben 6 ayda bir gidiyorum çnkü kardeşimin ameliyatından snra parçalarda kötü hastalık çıkmıştı. O yüzden kontrol altındaym. Yılda bir kez gidenler de var. Çok iyi bi doktor tanıyorum bu konuda uzman. O bi keresinde “ bu hastalığın en kötü çeşidi kanser ama bi insan kanser olcaksa burdan olsun hem çok yavaş ilerler hemde tedavisi en kolayı” demişti. Yinede Allah göstermesin tabi 🙏🏼 ama benim hayatımın bi parçası artık ☺️ Merak etme ve korkma ☺️ Çok çok önemli bir şey değil.