Badebadem
1 yasinda artık çok hareketli zamanlari normal yani kilo almamasi ama ben ek gida almamasina takildim gunde 5 öğün mama içerse zaten ek gidaya yer kalmaz ki çok fazla
Reddetse bile ek gida vermeye çalisin,ek gidadan alacaği bir sürü vitamin var 1 yasinda artik mama onu karşilayamaz ki
Kahvaltilik,pogaca,kek, mücver,krep,patates tarzi seyler yapip eline verin kendi yiyince farkli lezzet alinca belki mama icmek istemez yada azaltir.
Kilosuna takilmayin önemli olan sagligi vitaminleri falan nomalse dert etmeyin kiloyu