ikievlatannesiii Cherryblossom 1 bucuk hafta oldu canim baslayalı ama hicbir alerji belirtisi göstermedi heralde bundan sonrada göstermez diye düsünüyorum
Cherryblossom ikievlatannesiii 1 haftadır iciyor ve tepki vermiyorsa inşallah yoktur yine de doktorunuza danısın 🌸
ikievlatannesiii Organikumos 1 bucuk haftadir kullaniyoruz canim bisey olmadı heralde alerjisi süte olsa belli olurdu bilemedim ki ay basinda doktor randevumuz o yuzden insan neye inanacagini napicani sasiriyor bazen
Organikumos ikievlatannesiii besin alerjisi hep muallakta bırakıyor insanı birde neye fazla maruz kalırsa alerji onda tetikleniyor o yüzden belli bir süre sonra alerji yapan besinleri genelde ufak dozda tekrar vererek reaksiyon var mı gözlemliyor hekimler. Belkide bambaşka bir durumdu 1,5 haftadır sıkıntı yaratmadığına göre 🤷🏻♀️ En iyisini yinede hekimin bilir tabi kuzum 🙏🏻
ikievlatannesiii Organikumos valla canim süt ve süt urunleri kuruyemis tahin susam helva meyve yasak süt alerjisi mi yoksa baska biseye mi alerjisi var yada bambaska birsey mi bilmiyorum bide sürekli uyumadigi her dakika agliyo skıntısı ne bilemiyorum kafam allak bullak artik
ikievlatannesiii Cherryblossom insallah canim ay basinda randevumuz bakalim insallah yoktur Allah hepimizin evladina saglik versin 🤲🥰
ikievlatannesiii Ogulcan daha bilemiyorum ki canim süt ve süt urunleri yasakladi doktorumuz kuruyemis tahin susam helva ve meyve yasak süt alerjisi mi baska bisey mi bilmiyorum ama deri testindede kandada süt alerjisi cikmadı
Ogulcan ikievlatannesiii yani süt alerjisinde mama da etkiliyor canım oyüzden sordum bizimde testte çıkmadı bebekler 7 yaşına kadar testte yalancı negatiflik yapabiliyormuş bizim şikayetlerimiz vardı
Organikumos ikievlatannesiii kıyamam kuzum çok zor ya. Gaitadan alerji bakıyorlar aslında neden bakmadılar ki sizde ? En azından neye olduğunu bilirdiniz.
ikievlatannesiii Organikumos hic bilmiyorum canim yaa oylede bakildiginida hic bilmiyordum gidince bi sorayim cok tsk ederim 🥰 du aglamasina alerjiden once bi çözüm bulabilirsem daha iyi olcak iyi bi cocuk doktoruna gitmem lazım demi bunun icin
Ogulcan ikiyigitannesi canım bizim belirtimiz 2 aylıkken belirti verdi emzirdiğim dönemde diyete girdim sütüm azdı çoğunluk mama veriyordum şikayetlerimiz devam etti mamamızı değiştirdi bu arada bünyesine ve alerjisinin yoğunluğuna göre bir kaçtane raporlu mama denedik en son kullandığımız mama çok iyi geldi ve sıkıntımız bitti canım
Organikumos ikievlatannesiii bazen gerçekten huy oluyor huysuz olabiliyor bebekler bir dönem böyle süründürebiliyorlar. Ama tabiki iyi bir doktora görünmekte fayda var benim bebeğime doğduğundan 15 gün sonra sonra aşırı ağlamalar vs hiç bakmadan bütün doktorlar 2 ay boyunca kolik bu bebek 6. Ayda düzelir dediler sonra kalça ultrasonunda denk geldi meğer böbrek genişlemesi varmış böbrek sancısı çekiyormuş o zaman anladım ki iyi bir hekim olmadıkça gerçekten bazı şeyleri gözden kaçırıyorlar sen didindiğine mi yanasın o bebeğin o sancıları çektiğinemi işte 🤷🏻♀️
ikievlatannesiii Organikumos oyy kuzum benim yaa kiyamam kucucuk bedeniyle bide okadar agri cekmis valla canim doktora götürüyorum sanki ben doktorum o hasta muayne etmek zoruna gidiyo kirsehirliyim ben alerji icinde kayseriye goturuyorun zaten bide kayserideki doktora götürücem artık en azindan belki orasi adam akilli muayne eder
Sevda6767 Organikumos aaa çok geçmiş olsun. Benim bebeğim de çok ağlıyor. Gaz sorunumuz da var. Böbrek genişlemesi de var. Ağlamaları bundan mi diye sordum. Doktor yok dedi. Şimdi siz öyle söyleyince acaba benimki de böbrek ağrısı mi çekiyor
ikiyigitannesi Ogulcan benim oglumda alerjik 3 aylıkken başladı bağırsak tepkili çoklu gıda alerjisi, sizin belirtiler neydi acaba canım bizimde düzelecek mi, diyet yapıyorum ama hala bazen cok kotu geceleri cok kotu oluyor
Organikumos ikievlatannesiii inşallah kuzum keşke herkes işini layıkıyla yapsa. Birde üstüne kuruntulu muamelesi görüyor insan sordukça güven vermiyorlar ki. 🤷🏻♀️
Ogulcan ikievlatannesiii yok canım mamaya başlayınca geçti meme verdiğim dönemde diyet yapıyordum 3 aylıkken meme reddi yaşadık şuan sadece alerji maması kullanıyoruz
Ogulcan ikiyigitannesi bizim alerjimiz yüzünde ve vücudunda dairesel kızarıklıklar oluyordu yediği mamayı kusuyordu yüzü artık tamamen kızarıklıklarla kaplı oluyordu sonra ben diyet yapınca azaldı ama çok kayı diyet yapmıştım sonra zaten oğlum memeye 3 aylıkken bıraktı ilk gittiğim doktor neocate diye bi mama verdi alerji maması 1 hafta kadar kullandık doktorun verdiği kremler işe yaramadı hemen doktorumu değiştirdim sonrasında şimdi ki gittiğim doktorumu buldum bize bi krem verdi 3 günde geçti ve bize neocate ileri derece süt alerjisi olan bebekler için diyip o mamayı bıraktırdı bize denemek için 3 tane farklı mamalara verdi denedim Çınar’a en uygun olanı similac alimentum oldu bu arada bizim eğzemamız vardı onun içinde çok güzel bi krem buldum hem nemlendirmek için hem tedavi amaçlı şuan çok şükür geçti 6.5 aylık olacağız ek gıdaya başladık ama sadece kök sebze deniyoruz en son aşama olacak süt ürünleri