ikievlatannesiii bizdede coklu gida alerjisi var. Sut yumurta pirinç buğday balık fıstık. Yüzünde ve göğüs kısmında egzama vardı ve mukuslu kaka. Biz normal mamaya devam ediyoruz. Diğerlerini kesince egzama geçti çok şükür. Hiriltida geçti. Dr mamayi tolere edebiliyor diye alerji mamasina geçirmedi. Onların tadı çok kötüymüş bebekler reddeyormus bizde malum hicbirsey yiyemiyoruz mamada değişseydi aç kalırdı yavrum. Deneyip görmeniz lazım. Geçmiş olsun şimdiden