Anka123 bu soruyu doktora sormuşluğum var oğlum hiç ağlamıyor doktor hanım😅😅 doktor daha ne istiyosun demiştii merak etmeyin benım oğlum ağlamayı bile bilmiyordu kan alımında aşıda mızırdanır susardı. Melek bebek miş adı ağlamayan bebeklerin 😇 şimdi üç aylığız yavaş yavaş başladı ağlamaya 🙂