Anka123 282428e insallah öyledir uslu bir bebektir. Aglasa bir dert aglamasa bir :) suan mizmizlaninca anliyorum aciktigini
metehanmom_ Anka123 benm oğlum da ağlamıyordu hem küçükte sizinki ağlamayı bilmiyordu oğlum gerçekten ağladığı zaman sesi çıkmıyordu gözyaşı akıyordu çok üzülüyordum sanki için için ağlıyor gibi şimdi 9.5 aylık vara yoğa ağlıyor yalancıktan 😂
Anka123 metehanmom_ evet bende aglamayi bilmiyor daha diyorum beceremiyo yuzunu ekşitiyor ama sesi cikmiyor miziklaniyor sadece
Anka123 Leyla6327 Allah kolaylik versin. Suan sariligimiz iyi şükür bakalim bugun dr tekrar gidicem degerlendirmesi icin
Busrabektas Anka123 Benim kizim da oyleydi taa ki 2.ay bitene kadar. Hatta agladiginda enistem dedi ki “Aa Minanin sesini duyduk ilk defa” 😅 o yuzden normal sonradan aciliyorlar. Bir de bunun 8 ay sonrasi her istediklerine ya da sebepli sebepsiz aglamasi var😅
Elisamn Anka123 ne güzel bacım 😁 benimki doğduğu günden beri feryat figan gidiyor hep onun istediği oluyor. Güya doğmadan önce bebiş bize uyacak demiştik 🤣 gördük ….👪
Anka123 Elisamn aglasa bir dert agalamasa bir dert suan ki durumum valla :) sizede Allah kolaylik versin
metehanmom_ Anka123 işte bazı bebekler öyle oluyor canım bazıları da doğuştan sesli şekilde ağlar oluyor Doğumda ilk bebeği çıkarmışlar videosu var oğlum kedi gibi ses çıkarıyor ağlamıyor 😊 küçükken öyle oluyor ama büyüdükçe ağlar diyorum ya bizimki şimdi hep ağlıyor
Mervemerveesk Anka123 benim oğlum da öyleydi ilk 5 ay kadar, neredeyse hiç ağlamazdı☺️ çok uslu olacak derdim, şu an 14 aylık o kadar hareketli ve yaramaz ki şu an😂 yani kısaca bundan bir gariplik yok, tadını çıkar bacım
Ensarsern Anka123 ah ahh ne kadar çok düşünüyordum o zamanlar hatta nette araştırmıştım benim bebeğim niye ağlamıyor diye bu durum 5 ayına kadar sürdü sadece kan alındığında canı yandığında ağlardı bebeğim gazlı bi bebek olduğu halde ağlamaz ıkınırdı ama şuan 5 buçuk aylık herşeye ağlıyor heerşeyee o yüzden bugünlerin keyfini çıkartın 😊
Anka123 Ensarsern inanin bende deli gibi arastirdim ikna olmadım korkuyorum bugun dr gidicem icim rahat etmiyor :(
Ensarsern Anka123 bide benim bebeğim işitme testinde sağ kulaktan kalmıştı duymayan bebeklerde ağlamaz yazıyordu nette o kadar üzülüyordum ki ama aklında şüphe kalmasın tabi bi doktora git
Deniz_kvk Anka123 demekki sakin, huzurlu ,ihtiyaclari vaktinde karsilanan bir bebek :) benim oglumda aglamayi bilmezdi. İhtiyacina, sorununa hizli bir sekilde cevap verirdik cunku. Sevgiyle ve huzurla buyuttuk. Boyle bir bebek neden surekli aglasinki?
Anka123 Deniz_kvk evet haklisiniz tam olarak dediginiz gibi ihtiyaclarini cok hizli ve takip ederek karsiliyorum. Umarim oyledir bizim bebegimiz de
annesinin_kizi Anka123 benim kızım da öyleydi sakin bir bebek olacak inşallah Ağlar çok ağlıyor diye post açılır Ağlamaz neden ağlamıyor acaba diye post açılır anlamış değilim 😂