Oykum55 hiç bi şey olmaz, benimki 5 ay 6 günlük 8 9 günü bulur. Zaten kilo kakadan değil çişli bezden anlaşılıyor. Çişli bez iyiyse dert etmeyin o kendisi yapacak. Birde bizim buralarda derler ki kakasını geç yapan bebeklere yarar derler. Kötü düşünme hiç ❤️ Gazdan dolayı da yapamıyor olabilir. Lavman yaptırma çünkü ıkınmak istemiyorlar daha çok zorlanırsın, yapar o kendisi inşallah 🙏🏻 🤗