Oykum55 benimde oğlum 25 günlükken 3,4 gün yapmamaya sancı çekmeye başladı rahatsız olduğunu fark ettim dpktora götürdüm fitil ve damla verdi bağırsakları iyi çalışıyor dedi.Daha sonra araştırdığıma göre 10 güne kadar yapmaması normalmiş bende ilaçları kullanmadım daha sonra kendiliğinden düzeldi endişe etmeyin geçer mutlaka.Arkadaşımın bebeğinin 13.günü olmuştu kakasını yapmayışı