Begumcan Kızımla bende grip oldum, balgamlı öksürüyor,acaba grip gibi atlatiyoruz.. kaynatm pozitif çıktı bize bı kacgun geldi gitti ondan sonra bizde grup olduk.kendi kendimize her ihtimale karşı karantinaya aldık.esim bugün kızımı aile hekimine götürdü, şurup vermiş iki tane , geçmezse test yaptırın demiş