Eecc aybukemom bende menenjiti 1 yaşından sonraya bırakmak istiyorum doz sayısı az diye acaba koruyuculuğu etkilenir mi bilginiz var mı
Cansel67 Eecc bugun rota aşısı yaptırdım. Doktor dedım menejıt 1 yaşından sonra 4 doza ınıyır hem zaten evden çıkmıyorsunuz fazla dedı normalde 8 doz dedı çok aşı olauyır çocuk gerek yok vs bıseyler dedı hem pahalı dedı bı yaşından sonraya onerdı
Nur006 Cinarduygu12 özel aşıları yaptırmadım işte. Ama saglık ocagında ay ay söylüyorlar ya alışı var getirin diye onları yaptırıyorum
elifsrbs Deneyimsizanne menenjit aşısı ilk doz yaptırdım daha yeni 530₺ olmuş 400₺ civarıydı şaşırdım çok artmış fiyatı 😬